سیستم فروش آنلاین لارکالا:
در این سیستم خریدار پس از مراجعه به سایت لارکالا و مطالعه مشخصات و ویژگیهای کالای مورد نظر، نسبت به ثبت سفارش و خرید از فروشگاه اقدام میکند. این سفارشها پس از بررسی و تایید نهایی توسط مدیریت سایت با توجه به نوع کالا و حجم و وزن آن توسط پیک موتوری، پست و یا باربری یا تیپاکس به آدرس سفارش دهنده ارسال میشود و وجه کالا به روشهای مختلف قابل پرداخت میباشد.
خدمات فروش آنلاین لارکالا :
فروشگاه آنلاین لارکالا در بخش نرم افزاری برای جذب مشتریان و افزایش فروش کالا ، روشهای مختلف تخفیف و فروشهای ویژه را دارا است.
سیستم تخفیف دهی در ازای در نظر گرفتن امتیاز خرید قبلی
سیستم تخفیف دهی به صورت شمارش معکوس
سیستم تخفیف دهی برروی گروه کالای
سیستم تخفیف دهی بر اساس تعداد کالا در فروش های عمده
قوانین سایت
شما میتوانید بعضی از محصولاتی را که از سایت فروشگاهی لارکالا خریداری کرده اید را در صورت تمایل برگشت دهید .
سیاست ما در مورد برگشت دادن کالا !!!
مدیریت فروش آنلاین این رسالت را دارد و تا جایی که امکان دارد و به روند حرفه ای سیستم فروش لطمه وارد نشود اطمینان مشتری و رضایت خریدی آسان و بدون دغدغه را برای مشتریان عزیز که در حقیقت گرانبها ترین سرمایه این وب سایت میباشند فراهم کند .
بسته به واجد شرایط بودن آیتمی که مد نظر شماست و به تشخیص مدیریت سایت ، شما به انتخاب یکی از گزینه های زیر قادر خواهید بود ↓
- انصراف از خرید و بازپرداخت وجه توسط لارکالا
- جایگزینی جهت تغییر رنگ یا اندازه
- تعویض کالا با کالای دیگر
هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟
در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان لارکالا ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش لارکالا برسد، هزینههای ارسال به عهده لارکالا است .
برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست یا بارنامه رسمی باید همراه کالا به شرکت لارکالا ارسال شود.
برگشت دادن یک هدیه !!!
در صورتی که همراه با کالای خریداری شده هدیه ای دریافت کرده اید و قصد بازگرداندن کالا را دارید شما میبایست هدیه را به صورت بازنشده همراه با کالای مرجوعی خود بازگردانید . اما این امکان وجود دارد در مواقعی که هدیه شما به صورت تخفیف در خرید کالا در نظر گرفته شده به تشخیص مدیریت سایت از این امتیاز حتی با وجود بازگرداندن کالا استفاده کنید . و در خرید بعدی از تخفیف برخوردار باشید .
شرایط برگشت دادن کالا به مدت 3 روز بعد از خرید کالا چگونه است ؟؟؟
در صورتی که کالای خریداری شده، از لحاظ فیزیکی و یا شکل ظاهری دارای عیب عیب و ایراد و آسیب دیدگی باشد.
در صورتی که کالای خریداری شده ، با آنچه در سایت نمایش داده شده از لحاظ رنگ و یا سایز و یا سایر مشخصات مغایرت داشته باشد.
در صورتی که کالای خریداری شده ، داری هرگونه نقص و عیب فنی باشد .
در صورتی که مشتری از کالای خریداری شده خود به هر دلیلی منصرف شود چه اتفاقی می افتد ؟؟؟
1) مدت زمان 45 دقیقه ای برای لغو سفارش در نظر گرفته شده است این مرحله مرحله انتظار نامیده میشود و مشتری میتواند طی تماس تلفنی با بخش فروش سفارش خود را لغو کند. و وجه پرداختی به شماره حساب اعلامی از طرف وی برگشت داده میشود .
2) چنانچه بعد از مدت انتظار 45 دقیقه ای کالای انتخاب شده به قسمت حمل و نقل انتقال پیدا نکرده باشد هنوز این فرصت باقیست تا سفارش خود را لغو کنید ، برای این منظور میتوانید کالای سفارشی خود را توسط کد رهگیری یا فاکتور کالا رهگیری کنید و از وضعیت ارسال آن توسط بخش فروش مطلع گردید .
3) چنانچه بعد از دریافت کالا از خرید آن منصرف شدید در صورتی که کالای خریداری شده واجد شرایط باشند قادر به لغوسفارش یا تعویض با کالاهای دیگر و یا جایگزین کردن با محصول مشابه با رنگ بندی و سایز متفاوت خواهید بود.
چه آیتم هایی که قابل برگشت دادن نیستند ؟؟؟
برگشت دادن کالا بدون بسته بندی اصلی و اسناد و مدارک ضمیمه آن مورد قبول نخواهد بود و درخواست شما رد خواهد شد.
بازی و دانلود نرم افزار بعد از خرید قابل برگشت نیستند.
کارتهای هدیه بعد از خرید قابل برگشت نیستند.
کارتهای شارژ بعد از خرید قابل برگشت نیستند.
مواد خطرناک، از جمله مایعات و یا گازهای قابل اشتعال بعد از خرید قابل برگشت نیستند.
بعضی از لوازم آرایشی و مصرفی بعد از خرید قابل برگشت نیستند.
دفترچه های راهنمای اجناس ، گارنتی کارتها بعد از خرید قابل برگشت نیستند.
محصولات سوپر مارکتی و سرد خانه ای
چگونه میتوانم کالایی را که خریداری کرده ام تعویض کنم ؟؟؟
شما میتوانید در صورت نیاز بعضی کالاها را که دارای شرایط تعویض هستند با سایز یا رنگ دیگر تعویض کنید .اگر قیمت کالایی که میخواهید با آن تعویض کنید بیشتر بود ما تفاوت قیمت را از شما میگیریم و اگر کالایی که قصد تعویض آن را دارید نسبت به دیگرکالای انتخابی شما قیمت کمتری داشت ما تفاوت قیمت را به حساب شما واریز میکنیم.
چگونه میتوانم کالایی را که خریداری کرده ام جایگزین کنم ؟؟؟
در بعضی از اقلام ممکن است بخواهید رنگ یا اندازه اجناسی که خریداری کرده اید را بعد از تحویل کالا تغییر دهید. لارکالا این امکان را برای شما فراهم آورده است تا با هماهنگی با بخش فروش کالای خریداری شده را در صورت موجودی برای شما جایگزین کند. لازم به ذکر است که در این حالت هزینه کرایه و برگشت کالا بر عهده مشتری میباشد.
طریقه آماده کردن بسته بندی جهت برگشت دادن محصول :
کالایی که قصد بازگرداندن آن را دارید به دقت و در جعبه ای محکم بسته بندی کنید به گونه ای که در طول حمل و نقل آسیب نبیند به این منظور شما میتوانید برای جلوگیری از صدمه و شکستگی به محصول از روزنامه و کاغذهای باطله یا نایلون های حبابی مخصوص بسته بندی استفاده کنید .
اگر شما نیاز به بازگشت دادن چند سفارش دارید لطفا سفارشات را با هم یکی نکنید و برگشت سفارشات به صورت جداگانه باشد، با استفاده از یک برچسب و به طور جداگانه برای هر سفارش اقدام کنید و محتویات بسته را همراه با شماره فاکتور یا کد رهگیری و شماره تلفن و موبایل و آدرس بر روی هر بسته جداگانه بنویسید.
هر آیتمی که بدون اسناد اصلی و برچسبهای چسبیده شده در روی کارتون آن ، به لارکالا فرستاده شود برگشت میخورد.
قبل از برگشت دادن کالا و حمل و نقل آن ، برای داشتن مدرک و سابقه ای از کالا بهتر است از آن عکس بگیرید.